Influenszerek szerepe a fenntartható márkakommunikációban

 

Tisztelt Hölgyem/Uram!

A PwC Magyarország nevében meghívjuk Önt az „Influenszerek szerepe a fenntartható márkakommunikációban” című online előadásunkra.

A technológia fejlődése minden korábbinál nagyobb teret biztosít napjainkban a kreativitásnak a marketingkommunikációban. Ennek egyik eredménye az influencer marketing megjelenése, amelyet egyre több márka alkalmaz, azonban a hitelesség megtartása gyakran nehézséget okoz az együttműködések során.

Különösen igaz ez a zöld és társadalmi célú üzenetek kommunikálása esetén, melyek szabályozása legalább annyira szerteágazó és összetett, mint maga az influencer marketing. Online előadásunkon szakértő kollégáink, Szalóki Katalin és Szűcs László mutatják be az etikus marketing kommunikáció kihívásait és követendő gyakorlatait, elsődlegesen a megbízó márkák szemszögéből.

Időpont: 2023. április 12., szerda, 14:00 – 15:00
Helyszín: online, a naptárbejegyzésben és az emlékeztető e-mailben küldött link alapján Az esemény nyelve: magyar

Az eseményen való részvétel díjmentes, azonban regisztrációhoz kötött, melyet az alábbi gombra kattintva tehet meg.

REGISZTRÁCIÓ

Bízunk benne, hogy Ön is csatlakozik az online előadáshoz.

Üdvözlettel:

PwC Magyarország

Email: hu_registration@pwc.com

Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78. 1055

www.pwc.com/hu

Megosztás